Парафія Успення Пресвятої Богородиці Бучацької єпархії УГКЦ
 Аборт -
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » ПРАЦЯ НА ПАРАФІЇ » ЗАПИТАЄМО У СВЯЩЕНИКІВ... » Аборт (Терапевтичний аборт)
Аборт
Слава Ісусу Христу!Дата: Ср, 27.02.2013, 11:45 | Повідомлення # 1
Група: Прихожани





Всечесний отче, хотів Вас запитати деякі нюанси по Skype-конференції: «Проблеми та загрози сучасної сім’ї» (http://skalaugcc.at.ua/news/2012-12-28-328). Я не є постійним відвідувачем Вашого сайту, але цю конференцію замітив в YouTube і також на сайті УГКЦ.
За Вашими словами: «Єдиний дозвіл на аборт дає наша УГКЦ …. аборт з причини позаматкової вагітності», хотів би уточнити якими джерелами та якими документами Католицької Церкви Ви користуєтесь стверджуючи цей факт? За Вашими словами: «…. хірурги втручаються не роблячи сам акт аборту, а роблять таку медичну маніпуляцію, яка дійсно рятує життя матері….», (маленьке уточнення не «маткові труби» - а фаллопієві труби), чи ця гра слів дає Вам дозвіл аборт називати «маніпуляцією»? Ця ,так звана, «маніпуляція» за документами Церкви називається «Терапевтичний аборт» (пор: Бойко І., Біоетика. Скрипти для студентів, УКУ, Львів 2008, с. 98-99; Зґречча Е., Спаньйоло А., ді П’єтро М.Л., Біоетика. Підручник для медичних вищих навчальних закладів, перекл. з італ. В. Шовкун, ЛОБФ «Медицина і Право», Львів 2007, с. 427-431; Інститут Родини і Подружнього Життя УКУ, Плідність – дар і завдання. Навчальний посібник з методу розпізнавання плідності, Колесо, Львів 2007, с. 282-289; Лукас Лукас Р., Біоетика для кожного, Свічадо, Львів 2007, с. 132.)
Як тоді, Ви, трактуєте Документи Церкви, які наголошують: « з моменту запліднення яйцеклітини починається нове життя, яке не є ні життям матері, ні батька, а тільки нової людини з її власним розвитком»(Священна Конгрегація у справах доктрини і віри, Donum Vitae. Дар Життя. Інструкція про повагу до людського життя на його початку і гідність продовження людського роду (1987), с. 339-341, а також пор. там же Questio de Abortu. Декларація про скоєння аборту (1974), с. 146-147, Вибрані документи Католицької Церкви про Шлюб та сім’ю, від Лева XIII до Венедикта XVI, «Колесо», Кротошин 2008.

З повагою
Юрій
 
S@LДата: Ср, 27.02.2013, 13:53 | Повідомлення # 2
Адміністратор
Група: Администратори
Повідомлень: 30
Статус: Offline
Відповідаючи на питання, саме перше, чомусь, хочеться згадати історію Бруно Ферреро про чистий лист паперу, який можна використовувати для досягнення певної людської мети, але деяким людям до досягнення мети мішає темна крапка. Ті люди папір викидають, а беруть новий, помічають теж крапку і знову викидають... - так, історія для призадуми.

Так, в Італії вчать біоетики детально для викладань у семінаріях, для теоретичного підґрунтя. Але достеменно абсолютно всі документи Церкви, на них пряме посилання, у різних царинах і галузях, тобто абсолютно все знає Господь Бог. А також стараються знати більше ті особи, які на додаткових практичних чи теоретичних курсах протягом цілого життя вчаться і рано чи пізно дізнаються більше, і краще тієї чи іншої інформації, яка належить компетенції Вселенської Церкви: декому приходиться на практичних моментах робити синтез науки в Церкві і практичного життя; хтось знає багато теорії, але знає для себе, а інших критикує; хтось хоче знаннями поділитися, щоб осягнути мету прослави Бога, але не має можливості і практичного бачення; хтось має можливість порадити на практиці, але немає абсолютних і досконалих знань певної церковної галузі, особливо, якщо та галузь лише розвивається, тоді старається пояснити так, щоб прості люди не заплутувались, а у простішому мисленні дійшли загального висновку. З лимону ми можемо вичавили лимонний сік, а не томатний, правда? Але і той, і інший сік корисний для організму. На периферійних парафіях священик радий, що має можливість хоча б якось у сучасному тлумаченні сучасного світу роз'яснити науку Христову, часто працює над тим, але знаходяться доброзичливці, які завжди скажуть, що щось не так, зазвичай це атеїсти, інші конфесії, "прогресивна молодь" і деколи  спів-брати у церковному. Чисто як у часи Христа, який пояснював, але первосвященики, навіть бачачи правоту, шукали мінімальної помилки за Законом Мойсея, щоб понизити авторитет Спасителю... і чим все закінчилось?

В даному випадку була нагода говорити прямотрансляційно, тому можливостей вишукувати доточно в енцикліках чи іншій літературі біоетики часу не було. Молодь зрозуміла, що аборт є гріхом, а на слова типу "маніпуляції" діти не зважають, тим більше, коли більшість дітей є православними і їм книги та імена католицької Церкви, які Ви представили жодного значення не дадуть. Дітям цікаво послухати у простоті, а священику цікаво, щоб дитина хоч мінімум взяла до серця, тим більше, враховуючи міжконфесійне протистояння. Від священика хочуть прикладу та розумної науки, але не занадто премудрості. За вишукані мудрування, посилання і т. п. шана до отця не зростає, а за пояснення у простоті людей у храмі стає більше, бо цікаво, просто і зрозуміло.

Я звичайно дякую за роз'яснення і уточнення. При наступних таких темах деталізую з того, що Ви підказали і хотів би Вас запросити на парафію, щоб діти, молодь і старші отримали точне теоретичне знання біоетики. Буду тільки радий .
 
ЮрійДата: Пт, 01.03.2013, 11:06 | Повідомлення # 3
Група: Прихожани





Найперше, хотів би подякувати вам за відповідь.
Ви праві, з маленької темної крапки може вийти велика помарка чи прекрасний твір, як використовуємо ми цю маленьку темну крапку…
Найперше хочу уточнити що своїм попереднім листом я ніяк не хотів Вас образити, чи понизити Ваш незаперечний авторитет, але, лише, звернути увагу на деякі «неточності». Ніхто з нас не застрахований від них, ми є люди і можемо помилитись чи вжити неправильну термінологію. Вживши відповідну термінологію я не розкрив повної суті висловленого. Те що Ви сказали за «аборт з причини позаматкової вагітності», (так званий «Терапевтичний аборт»), то він є недозволений Католицькою Церквою, а для православної Церкви це також є дуже великий гріх за який накладається велика покута. Я Вас прекрасно розумію на рахунок вживання простішої термінології для пояснення дітям чи вірним але не можемо говорити за дозволений аборт коли всіма силами стараємося протистояти цьому. Покликання лікаря є в рятуванні життя, і в даному випадку медичний працівник має обов’язок рятувати два життя, даючи надію для матері та дитини. В наш час це робиться через перенесення ембріона з фаллопієвих труб до матки, ця «маніпуляція» несе в собі ризик для життя ембріона але дає шанс врятувати два життя. Тому я і написав цю заувагу, бо на практиці ці неточності можуть призвести до зміни самої сутті поставленої проблематики.
Щиро Вам вдячний за запрошення, буду радий при нагоді відвідати Вашу парафію чи на подальшу співпрацю.
З повагою
Юрій
 
S@LДата: Пт, 01.03.2013, 11:30 | Повідомлення # 4
Адміністратор
Група: Администратори
Повідомлень: 30
Статус: Offline
... медицина й де вперед. Колись у семінарії пояснювали, що у випадку позаматкової вагітності рятується життя хоча б матері, бо дитяче не врятується, тобто, вибираємо менше зло. Світ йде вперед, медицина вдосконалюється, але не завжди легко вслідкувати за таким моментами. Тому, справді, вдячний за таку інформацію.
Цитата (Юрій)
понизити Ваш незаперечний авторитет
- а це вже лишнє.
 
Форум » ПРАЦЯ НА ПАРАФІЇ » ЗАПИТАЄМО У СВЯЩЕНИКІВ... » Аборт (Терапевтичний аборт)
Сторінка 1 з 11
Пошук:


ПАРАФІЯ УСПЕННЯ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ УГКЦ, СКАЛА-ПОДІЛЬСЬКА © 2010