Спробуймо з церковної точки
зору відповісти на запитання, яке дають хіроманти:
«Він кладе печать на
руку кожної людини, щоб усі люди знали про діло Його»
(Йо 37,7)
«Він кладе печать на руку
кожної людини, щоб усі люди знали про про діло Його» (Йо 37, 7)», - що аргументує питання про хіромантію. Ми посиланням на Біблійні цитати підкреслюємо їхній
авторитет перед Словом Божим і це дуже добре. Але, не маючи тісного контакту з
церковними спільнотами, які глибше вчаться розуміти Святе Писання, часто не до
кінця розуміємо їх суть. Наведу паралель у запитувальній цитаті та цитаті про момент
створення Єви: «Тоді Господь Бог навів
глибокий сон на чоловіка, і коли він заснув, узяв одне з його ребер і затулив
те місце тілом. Потім з ребра, що його взяв від чоловіка, утворив Господь Бог
жінку і привів її до чоловіка. І чоловік сказав: "Це справді кість від
моїх костей і тіло від мого тіла. Вона зватиметься жінкою, бо її взято від
чоловіка» (Бут 2, 21-23). І що… ми сприймемо буквально Біблійну цитату? Звичайно ж тут необхідно
покопати набагато глибше. Тому що ця фраза говорить не про буквальне, а про
намагання передати паралель створення жінки, як ту, яка доповнює Адамове єство. Щодо висловлення Йова, то там йде мова про
печать образу і подоби Божої: «І
сотворив Бог людину на свій образ; на Божий образ сотворив її» (див. Бут. 1,
26). Але хіроманти,
шукаючи свого захисту, навіть у Біблії лапаються за будь-яку фразу в якій говориться
про «руку», аби лиш зачепити християнина, виривають з контексту те, що їм
найбільше пасує. Фактом є те, що Творець створив людей якнайдосконаліше і
направду безлічі є моментів, які вчені до цього часу вивчають і знову, і знову
знаходять у єстві людства щось нове та особливе. Тому ми маємо Богові за все
дякув
... Читати далі »